Facebook

Návod na používání, údržbu a ošetřování obuvi

Vážený zákazníku, děkujeme, že jste si zakoupili obuv u nás. Tento záruční list obsahuje veškeré informace a pokyny nutné ke správnému výběru, používání a údržbě Vaší obuvi. Na tuto obuv se poskytuje záruka 24 měsíců  od data prodeje.

Součástí tohoto listu je návod na údržbu a ošetřování jednotlivých druhů a částí obuvi.

Upozorňujeme, že pokud dojde k poškození obuvi z hlediska nedodržení zásad o účelovém použití

obuvi anebo z důsledků zanedbané a řádné údržby dle návodů na údržbu, nemůže být brán zřetel

na případné reklamace.

 

Údržba a ošetřování obuvi

  1. Při výběru pečlivě zvažte účel, k němuž bude obuv používána. Obuv používejte způsobem a v prostředí odpovídajícímu její účelovosti.
  2. Pečlivě vyberte správnou velikost a nejlépe vyhovující střihové provedení. Nevhodně zvolený

typ obuvi, nesprávná velikost, šíře nebo tvar nemohou být důvodem k pozdější reklamaci

  1. Obuv si při nákupu pečlivě vyzkoušejte
  2. Při obouvání, zejména uzavřeného střihu, používejte obouvací lžíci
  3. Obuv je potřeba často střídat, zejména v nepříznivém počasí
  4. Zimní a celoroční obuv před prvním použitím naimpregnujte a dále ji impregnujte pravidelně v závislosti na počasí
  5. Usňová obuv i obuv z broušených usni není neomezeně odolná proti vlhkosti, vhodnou impregnací pouze zvyšujeme odolnost proti vodě
  6. Promáčenou usňovou obuv vycpěte novinami a postupně sušte mimo dosah zdroje zvýšené teploty
  7. Žádnou obuv nelze prát v pračce
  8. Obuv jenž je vybavena MEMBRÁNOU, která zabraňuje pronikání vlhkosti dovnitř obuvi, může být ošetřována pouze k tomu určenými speciálními prostředky. Tuto obuv je vhodné před prvním nošením ošetřit vhodným impregnačním prostředkem

( dosáhneme tím stavu, že nečistoty zůstávají na povrchu vrchového materiálu, obuv se lépe čistí a membrána nemá sníženou svou prodyšností )

  1. 11. Vezměte v úvahu, že každodenním nošením obuvi přiměřeně klesá její životnost. Záruční dobu na obuv nelze zaměňovat s životností obuvi. Vzhledem k rozdílné intenzitě užívání obuvi u jednotlivých spotřebitelů může být životnost obuvi vyčerpána Ještě před uplynutím záruční doby.

NÁVOD NA OŠETŘOVÁNÍ JEDNOTLIVÝCH DRUHŮ OBUVI:

 

Hladká useň

- obuv zbavte nečistot vhodným kartáčkem nebo vlhkým hadříkem a vytřete do sucha. Použijte vhodný krém požadovaného odstínu a vyleštěte. Lakovaná useň - obuv zbavte nečistot jemným vlhkým hadříkem a povrch ošetřete speciálním prostředkem na lakované usně.

Vlasové materiály:

Nubuk, velur, semiš – znečištění odstranit speciální kartáčkem nebo speciální gumou, kartáčovat bez vydírání vlasu! K ošetření jsou vhodné čistící a impregnační materiály ve sprejích. Vlasová useň se nikdy nekrémuje! Syté a tmavé odstíny broušených usní mohou částečně pouštět barvu. Při zvýšeném pocení, nebo při provlhnutí obuvi může vnitřní vybavení obuvi do jisté míry zapouštět barvu. Tomuto není možné současnou technologií výroby usní zabránit, takže se nejedná o výrobní vadu, která by mohla být předmětem reklamace.

 

Lakové a povrstvené usně:

Nečistoty odstranit měkkým textilem za sucha nebo za mokra. Povrch nutno chránit před chemickými vlivy a rozmáčením. Před mrazem

chraňte ošetřením speciálním prostředkem na lakované usně.

Plastové materiály

– snadno se čistí vodou s přídavkem saponátu a po opláchnutí se vytře hadříkem

Textil

– čistit kartáčováním, podle druhu textilu a povahy znečištění také vytíráním za vlhka, mastné skvrny čističem skvrn na textil. Impregnovat sprejem na textil. Vodonepropustná membrána (např. GORE-TEX) – obuv nejprve očistěte od hrubé špíny pomocí vlažné vody, po uschnutí povrchu naimpregnujte obuv vhodným impregnačním prostředkem. Používejte pouze přípravky, které doporučují výrobci těchto membrán

 

Podmínky reklamace:

Nevhodně zvolený druh obuvi, velikost, šíře, nebo tvar obuvi nemohou být důvodem k pozdější

  reklamaci

- Reklamace musí být uplatněna bez odkladu ihned při zjištění závady

- Zboží k reklamaci přijímáme z hygienických důvodů čisté, zbavené všech nečistot a suché

- Záruka se vztahuje na vady, které vznikly v průběhu záruční doby prokazatelnou vadou materiálu, případně chybou výroby

- Reklamaci prodejce doloží písemným vyjádřením o stavu přijatého výrobku, kde je popsán důvod reklamace

Záruka se nevztahuje na:

- změnu výrobku v důsledku nedodržení pokynu uvedených v návodu na údržbu a ošetřování

- veškerou změnu výrobku vzniklou důsledkem jeho opotřebení (záruku nelze zaměňovat s životností výrobků, která úměrně klesá s jeho každodenním nošením)

- mechanicky poškozený výrobek

- výrobek, u kterého byly v záruce provedeny jakékoliv opravy či úpravy nesouvisející s běžnou údržbou

- pouštění barvy  ( každá přírodní useň je dobarvována a při zvýšeném pocení nohou  nebo promočení obuvi může částečně pouštět barvu, individuálně dle agresivity potu ) .

   Žádná obuv  z přírodní usně se nesmí prát!!!

- skvrny vzniklé v důsledku použití nevhodných čisticích prostředků

- na stélky v obuvi, tkaničky, ozdoby na obuvi, spony, suchý zip, zipy

Všechny boty jsou vyrobeny za předpokladu, že spodní jediná část se dotýká země. Jakékoliv jiné použití, jako je např.  lezení doma po koberci, venku na odrážedle, brždění na kole a podobné aktivity mohou nevratně poškodit horní stranu špičky a podrážku boty. Toto není důvod k reklamaci.

 

Dětská obuv Vrzalka, Provazníkova 35, Brno – 613 00

Tel. 723 473 167

www.vrzalka.cz

Porovnat 0